transigt.blogg.se

En blogg bortom kön

Jag har tappar greppet lite

Publicerad 2013-03-06 22:58:07 i Transigt

Är så jävla jävla ledsen på mina föräldrar. Jag orkar inte med det här länge. Kan de inte bara fatta att jag inte är konstig. Eller så får de tycka det. Men kan de inte bara låta mig vara. Låta mig leva mitt liv och samtidigt bete sig som folk mot mig?

Idag höll jag på att börja gråta när jag tänkte på det. Jag är så jävla ledsen på det här nu. Det har snart gått fem månader.
GE ER FÖR-I-HELVETE!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-09 17:56:38

Jag köper att det är svårt att vänja sig vid att ens barn inte är den man trodde den var, men det är fan inte okej att uttrycka att personen är konstig. >.<

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kön är ljug. Det vet jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela