transigt.blogg.se

En blogg bortom kön

Polletten har trillat ner

Publicerad 2013-03-02 12:06:00 i Transigt

Ibland när jag tvivlar på att jag bara har fått för mig att jag inte är hetero vet jag inte vad jag håller på med. För det är så riktigt jävla uppenbart att jag gillar tjejer. På alla de vis. Tjejer och icke cis-killar.

I år är det 10 år sedan jag fattade det. Nu tror jag att polletten har trillat ner. Eftersom jag oftast läses som tjej så vill jag att folk ska konstatera att jag är riktigt jävla total-homo.

Och jag gillar det.
Så jävla mycket.

Kommentarer

Postat av: alex

Publicerad 2013-03-02 22:11:03

Jag måste säga att jag förstår precis hur du menar. Vissa tar mig som tjej, och det kan dom få göra, men då ska dom fan inte tro att jag är hetero. haha. ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kön är ljug. Det vet jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela