transigt.blogg.se

En blogg bortom kön

Att klä mig rätt på mitt sätt

Publicerad 2012-08-25 02:49:23 i

Jag är just nu inne i en period då jag vill se så androgyn ut som möjligt. Jag gömmer mitt långa hår, som jag förhoppningsvis snart klipper av, jag klär mig i lite större kläder och gillar att ha luvan på tröjan uppdragen över huvudet. Där någonstans möter jag mig själv och hur jag vill se ut just nu.

Ikväll behövde jag av olika anledningar klä mig med typiskt kvinnliga attribut. Jag kände mig utklädd till en början. Sen tog jag och gjorde utstyrseln till någon over the top. Då kändes det mycket bättre helt plötsligt. Min sminkning idag var inte att leka med, smycken, hår och naglar allt var en färgexplotion som tog fokus från klädesplaggen. Jag uppnådde slutligen en ganska go känsla. Även om hela kroppen drog en lättnadens suck när jag äntligen fick på mig mina vardagskläder igen.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kön är ljug. Det vet jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela