transigt.blogg.se

En blogg bortom kön

Binder-fredag

Publicerad 2012-10-19 19:45:11 i Transigt

Måste införskaffa en riktig binder. Detta med gasbinda gör lite inte i ryggen osv. Hur ska jag tänka med storlek när jag köper binder? Har M eller L i vanliga fall. Typ strl 38 i tröjor och så. Vill egentligen ha en som bara sitter över brösten inte en hel tröja. Eller vad är det bästa?

Det känns så himla orättvist med dessa bröst. Jag vill inte ha dem. Jag har velat ha dem. Men inte längre. Jag vill inte ha dem. Vill inte.

Kommentarer

Postat av: Samuel

Publicerad 2012-10-19 21:33:44

Det finns oftast storleksguider på hemsidorna man beställer ifrån så man ta och mäta sig själv och komma fram till vilken storlek som verkar bäst.

Postat av: Elias

Publicerad 2012-10-19 23:34:44

På både T-lingdom och Underworks finns tabeller som talar om hur du ska mäta

Postat av: Mio

Publicerad 2012-10-27 13:01:46

Jag håller själv på att kolla upp binders just nu och vad jag har fattat det som (efter diverse youtube-klipp) så är det bästa med en lång, de andra rullar bara upp sej och framhäver brösten istället...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kön är ljug. Det vet jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela