transigt.blogg.se

En blogg bortom kön

Nu försvinner det snart!

Publicerad 2012-09-08 14:00:50 i Transigt

Jag har bokat en klipptid och ska bli av med mitt långa hår, äntligen. Jag har lite frisörfobi. Lite som andra har tandläkarfobi. Har otroligt mycket eksem i just hårbotten (av någon anledning) dessutom är jag håröm. De senaste åren har det varit lättare att bara låta det växa. Dessutom har jag väl velat testa något nytt. Jag hade altid kort hår fram till för två, tre år sedan. Jag har blivit sedd som mer kvinnlig med mitt långa hår. Det är väl det jag vill undvika just nu. Plus att det kommer vara så sjukt mycket enklaret att duscha! Det känns spännande och samtidigt skönt. Jag ringde min ena förälder just och hettsade fram: "Jag kommer klippa av allt hår snart, bara så att du vet." 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kön är ljug. Det vet jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela