transigt.blogg.se

En blogg bortom kön

Shit snubbar says

Publicerad 2012-09-18 22:18:00 i Transigt

Alltså ni har ju säkert redan sett detta: Shit snubbar says to flator/feminister/blattar/mig och mina tjejkompisar. 
BIANCA KRONLÖF ÄR ETT JÄVLA GENI! 
 
När jag identifierade mig som tjej identifierade jag mig periodvis som flata. På gymnasiet till exempel. Då fick jag höra massa av dessa repliker av diverse sköna gymnasiesnubbar. Alltså det är helt sant. 
 
HITTA HÄR!!! 
 
 
Dessutom väldigt bra drag. (Alltså bra drag som i fartfyllt men även bra drag, som i dragshow). 
 
Bilden har jag lånat härifrån. 
 

Kommentarer

Postat av: Samuel

Publicerad 2013-02-20 23:15:46

I love it!

Svar: jag med! mycket fint!
Louv None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kön är ljug. Det vet jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela