transigt.blogg.se

En blogg bortom kön

Attraktion

Publicerad 2013-01-20 16:22:41 i Transigt

I helgen har jag upplevt något helt fantastiskt. Personkemi och attraktion. 

Jag har hånglat jättemycket. Jag har suttit nära och inte kunnat låta bli att röra vid. 
Jag har skrattat och utbytt smarta tankar. Lyssnat på hisorier och velat höra ännu mer. 
 
Jag har varit bekväm i min kropp med den här personen. Jag har varit avslappnad. Jag har fått vara jag. Den har fått vara den. Och det har kännts. Det har kännts bra. 
 
Jag är lite överväldigad, glad, slutkörd och lite ensam just nu. 
 

Kommentarer

Postat av: Alex

Publicerad 2013-01-20 21:03:19

Det låter mysigt. Jag älskar när man känner sig bekväm med en annan person på det sättet. :)

Postat av: Samuel

Publicerad 2013-02-20 20:57:02

inte lite avis :P

Svar: :)
Louv None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kön är ljug. Det vet jag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela